czwartek, listopada 14, 2013

#49 Goodbye

1 | 2
Najwyższy czas powiedzieć "do widzenia". 
Ostatnią moją notką na tym blogu chciałabym Was przeprosić, a jednocześnie podziękować za wytrwałość, wspieranie mnie i ocenianie prac. Niestety w życiu każdego człowieka przychodzi taki czas, kiedy dopada go kryzys i zrobienie najprostszej rzeczy sprawia trudność. W moim przypadku czas ten właśnie nastał. Najłatwiejsze nagłówki są katorgą, ponieważ nie mam inwencji twórczej. Nie sprawia mi to przyjemności, niestety. Przepraszam jeszcze raz. 
Na pożegnanie zrobiłam symboliczny szablon, nad którym i tak spędziłam ponad 1.5h, a efekt nie jest aż nadto zadowalający. 

Na nieszczęście nagłówek trzeba wgrać osobno, o zgrozo! Pomyślałam, że szablon z XiuHan'em będzie dobry na pożegnanie. Przyznam, że Minseok wyszedł naprawdę niewinnie. 

Jeszcze raz z całego serca wszystkich przepraszam, ale nie mogę tego dłużej ciągnąć. Im bardziej się staram, tym jest gorzej. Poległam, skapitulowałam, wywiesiłam białą flagę. 
Dziękuję za te wspaniałe miesiące spędzone w tak cudownym gronie, za poznanie dziewczyn i za wszystko. 
Do zobaczenia kiedyś, trzymajcie się ciepło ♥ 
P.S. Ewentualny kontakt: twitter, ask ← tu możecie na mnie krzyczeć :)


5 komentarzy:

  1. szkoda bo czekałam ten mój szablon dość długo a ty byłaś jedyną osobą która zgodziła się go zrobić... no ale to nic.
    robiłaś piękne szablony ale cię rozumiem. wszystko się kiedyś kończy :)
    wytrwałości!
    lots of love xx

    OdpowiedzUsuń
  2. CHOLERA, MÓWIŁAM, NIE ODCHODŹ. BĘDĘ TĘSKNIĆ <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh czekałam na mój szablon dość długo, a tylko ty zgodziłaś się go wykonać dla mnie, Strasznie mi na nim zależało, tym bardziej biorąc pod uwagę to,że wiedziałam wstępnie jak będzie wyglądał,,, Cóż, mogę tylko powiedzieć, że jest mi naprawdę przykro,ale mimo to rozumiem Cię ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Ehh, tak bardzo chciałabym byś zrobiła dla mnie szablon. Trudno, dla mnie zawsze robisz piękne i doceniam je, szkoda, że nie jesteś zadowolona za swoich prac. Bynajmniej miło było popatrzeć na te szablony. ♥

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Bium