poniedziałek, lipca 22, 2013

#23. Hurricane

Annyeong! 
Z góry przepraszam Was za zwłokę z dodaniem notki. Tak bardzo się cieszyłam, że wreszcie ją dodam, że musiało się coś zepsuć. Potworne problemy techniczne z laptopem, jej. Dodatkowo musiałam robić wszystko od początku, więc mam dziś tylko 3 zamówienia i 2 szablony wolne. Zdecydowanie za mało. Postanowiłam jednak nie przedłużać i coś dodać, skoro obiecałam dziś. 
A tak nawiązując do tytułu notki i muzyki, to zakochałam się w niej *-* Dlatego też pojawi się szablon z pewnym panem, ale to na samym końcu, haha. :3 
(Podglądy po kliknięciu w miniaturę) 

Zamówienie: Laurel Torres

Szczerze powiedziawszy, nie mam zdania o tym szablonie. Robiłam go kilkanaście razy, naprawdę. Za każdym razem coś mi nie pasowało. To stocki, to zdjęcie któregoś bohatera, dlatego też (jeśli oczywiście będziesz chciała) mogę wykonać poprawkę tego szablonu. :)



Zamówienie: Fanny ♥

Ajaj, za dużo postaci! Dla mnie 4 to już tłok, ale 10... WOW! Nie mogłam nic wcisnąć do tego szablonu, heh. Jedynie napis, co już jest po prostu sukcesem :)

Zamówienie: Czarna Dama 

Bardzo szybko robiło mi się to zamówienie, nie przeczę. Podoba mi się ^_^

SZABLONY WOLNE! 

Prawda jest taka, że to była tapeta, którą ostatnio sobie zrobiłam. :c Przerobiłam ją na szablon, bo stwierdziłam, że nie może się zmarnować, a ja i tak pewnie zaraz ją zmienię. Poza tym TOP *-* 

Ciekawe, kto zgadnie, z jakiej piosenki jest cytat na nagłówku, hehe. Yongguk pijący wodę... Haha, podoba mi się ten szablon. Też na początku był tapetą... ;x 

Tak, wiem. Zawaliłam. Szablony nie powalają jakoś specjalnie, ale chyba nie jest aż tak źle. Muszę jeszcze popracować i poszukać weny, która znowu mnie opuściła, o zgrozo! Resztę zamówień dodam w następnej notce, przysięgam. Tymczasem żegnam się z Wami i czekam na jakiekolwiek opinie, które mi pomogą poprawić to i owo. x 



16 komentarzy:

  1. O mamuniu <3 Jestes niemozliwa ! Szablon jest genialny !!!!!!!!!! <3 :D ahhh cudowny normalnie i taki jak chcialam ! Dziekuje Dziekuje Dziekuje !!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju, haha. Cieszę się, że Ci się podoba <3 ^_^

      Usuń
  2. No i doczekałam się notki. Ten szablon pierwszy z wolnych jest genialny, naprawdę mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorki, że ci się wpycham w wypowiedź Aduś.
      Jest genialny, bo na nim jest T.O.P ;* A to sprawia, że ten genialny szablon, jest o wiele wiele bardziej genialny. ;D

      Usuń
    2. Bardzo Ci dziękuję. <3
      Zgadzam się z Rosesyllą - T.O.P na szablonie i nagle wszystko wydaje się być jeszcze lepsze ^_^

      Usuń
  3. Strasznie mi się podoba zamówienie na Fanny i pierwszy szablon wolny! *.*
    Po prostu cudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaaaaaaaaa
    T.O.P *_* Wybacz, ale mam na jego punkcie obsesję. ♥ Kocham go.
    A ten szablon bardzo mi się podoba i to nie dlatego, że on na nim jest (chociaż wszystko na czym on jest, staje się ładniejsze ♥). Napis dałabym,innym kolorem i czcionką... (odezwała się ta, co napisy robi wprost genialne -_-).
    A ten drugi taki... słodki. On pijący wodę. Haha. Nie wiem z jakiej piosenki. Rzadko czytam tłumaczenia, chyba, że coś mnie w piosence zainteresuje. ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, też go kocham. ^_^ Jak się cieszę, że ktoś podziela moje zainteresowanie nim.
      Też dałabym to inną czcionką i innym kolorem, ale nie chciało mi się kombinować, skoro to przerabiałam z tapety ;x
      Cieszę się, że Ci się podoba ;3

      Usuń
    2. Kocham go, bo to mój mąż w końcu. ;P
      Ale i tak jest bardzo ładnie. ^_^

      Usuń
  5. Wow.. D. Beckham na pierwszym szablonie :D Bardzo ładny:)
    I pierwszy szablon wolny z TOP'em:> Piękny jest! I nie dlatego że jest tam TOP :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, jest cudny ,3 nie musisz nic poprawiać ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj, dostałaś(eś) tę wiadomość gdyż ten blog przynależy do naszego katalogu.

    KATALOG GRAFIKÓW zmartwychwstaje! Po dość sporym zastoju i spadku statystyk powracamy! Serdecznie zapraszamy :) W niedzielę pojawi się post z niespodzianką. Zaobserwuj, komentuj, pomóż nam przywrócić bloga do życia.

    katalog-grafikow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Bium