sobota, lipca 27, 2013

#026. Bulletproof.

Dobry. witam Was w ten sobotni wieczorek, kiedy pogoda wreszcie zaczyna być znośna. Tak, tyle wygrać. Nie wiem, jak u Was, ale u mnie cały dzień temperatura utrzymywała się ponad 30 i nie chciała spaść. Ledwo przeżyłam. 
Powiem Wam, że miałam wątpliwości z dodaniem notki właśnie dziś, gdyż miałam sobie iść na imprezę, ale coś mi nie pykło i zostałam w domu. No cóż, peszek. Szablony skończyłam, ale nie do końca jestem z nich zadowolona. Trzy mi się stuprocentowo podobają. W dodatku są to wolne, więc można mnie zabić. Kto chętny? (Podgląd po kliknięciu w obrazek, tak dla przypomnienia)



Zamówienie dla: Luie
Nie mam pojęcia, czy chodziło Ci dokładnie o taki efekt. Z tych wszystkich zdjęć dałam to, co chciałaś, czyli niemalże wszystko. Całość jest unieruchomiona, jak pragnęłaś. Mów, a zrobię poprawkę. 



Zamówienie dla: Ciruela
Szukam koloryzacji - wszystko pięknie, cacy aż tu nagle dabum! Kolory nie pasują. Wkurzyłam się, ale znalazłam. Naprawdę się starałam, mogło mi nie wyjść. Zrobię poprawkę, jeśli chcesz. A! I musisz wgrać osobno nagłówek, który zapakowany jest w pliku. 

Zamówienie dla: Nikki Enn
Przepraszam, ale nie potrafiłam stworzyć szablonu w odcieniach szarości z uwypuklonymi detalami. Naprawdę. Ledwo udało mi się zrobić coś takiego. Jak najbardziej wykonam poprawkę. 

WOLNE! 
W tym oto momencie oddaję Wam trzecią tapetę, którą zrobiłam, w postaci szablonu. Seungri. No kocham go, wiecie? Znowu napis za bardzo nie pasuje, ech... 

Lady Gaga. Pewna osoba na twitterze zaproponowała mi szablon z nią, więc stwierdziłam 'czemu nie' i zrobiłam. Osobiście mi się podoba. A ona na tym zdjęciu wyszła po prostu ślicznie. 

Kolejna propozycja z twittera. Szablon bardzo prosty i ogólnie nieskomplikowany. Każdy mógłby taki zrobić. Właśnie za to bardzo mi się podoba. 

Tak, to by było na tyle. Jej, nie popisałam się tą notką. Zamówienia wyszły, jak wyszły, ale to nic. Naprawdę mogę je poprawić - wystarczy, że powiecie, co mam zmienić. Będę miała jakiś punkt podparcia. 
Tak sobie myślałam i doszłam do wniosku, że na najbliższy czas rezygnuję z zamówień. Nie mam weny na szablony wolne, a co dopiero na zamówienia - przepraszam. Jak dojdę do siebie i wszystko sobie poukładam, to się zobaczy. I oczywiście, jak moja wena wróci. 
Tym akcentem żegnam się z Wami i przepraszam za to na górze. Peace! x 

12 komentarzy:

  1. Kurka, nie zbierasz zamówień... A miałam ochotę na szablon w podobieństwie do tego pierwszego :c
    No nic. Dzisiejsze szablony są boskie! Moje serduszko w szczególności podbił pierwszy, ten z Phoebe Tonkin i ten z Lady Gagą :3
    Cudny układ i css zastosowałaś w tych szablonach :D Najbardziej podoba mi się układ na tym z Lady Gagą :3

    Pozdrawiam! :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zbieram zamówień, ale mogę zrobić wyjątek. ^-^
      Dziękuję za te słowa. <3

      Usuń
  2. Wow! Bardzo fajne i piękne szablony! Niesamowicie podoba mi się ten pierwszy bo jest oryginalny i inny :) 2 i 3 też są genialne, szczególnie podoba mi się ten 3, mimo że pisałaś że ciężko było z tymi szarościami to uważam, ze wyszło super! Co do wolnych to kocham ten z Nirvaną, ale ten z Gagą przyciąga oko. Świetne szablony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, dziękuję. <3 Mi się nigdy nic nie podoba, więc piszę tak, jak sądzę. :)

      Usuń
  3. Aaależ podoba mi się ten pierwszy :D. Życzę powrotu weny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, chodziło mi dokładnie o taki efekt, szablon wyszedł Ci naprawdę ślicznie <3 Bardzo dziękuję ^^.
    Dodam go jednak dopiero za kilka dni, bo niedawno zgłosiłam się do oceny i jestem pierwsza w kolejce, więc wiesz :).
    Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest Twój - robisz z nim, co chcesz. Wstawiasz, kiedy chcesz. Proszę bardzo. <3

      Usuń
  5. Dziękuję bardzo. Podoba mi się . : )
    Już ustawiłam go na swoim blogu.
    Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję ! ; *

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem... Wszystkie są códowne, ale ten pierwszy z Huncwotami... Łaaaaał <3 Duże brawa. Jest idealny. Zwyczajnie idealny. Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko super:) Pierwszy jest bardzo fajny ;d Ale najbardziej to podoba mi się 3 i 4 :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Bium