poniedziałek, czerwca 24, 2013

#016. "Koewokikasete"

환영! 
Na samym początku pragnę Was wszystkich przeprosić. Nie miała w ogóle czasu na jakąkolwiek grafikę, a i wena mi nie dopisywała, więc wolałam się nie brać za szablony. Przez to zrobiłam sobie długą przerwę, co odbiło się na Was. Przepraszam za to. Następnym razem uprzedzę o takiej rzeczy. Dziś mam aż 9 szablonów, z czego 8 to zamówienia, więc nie jest chyba tak źle, prawda? Nie są to wszystkie u mnie zamówione, bo już nie miałam do reszty głowy. Nad większością muszę się więcej napracować, bo nie łatwo jest skleić obrazki w całość. No mniejsza. Przejdźmy do szablonów.

ZAMÓWIENIA: 

Dla: JOANNA KOZAR



Ten szablon robiło mi się bardzo przyjemnie. Miał być kolorowy, ale stonowany. Chyba mi wyszło, prawda? 



Dla: KOKO  



Tak, jak chciałaś. Miał być sam nagłówek, bez napisu, z jedną kolumną. Mam nadzieję, że o to właśnie Ci chodziło. :) 

Dla: CZARNA DAMA



Nie mam pojęcia, co sądzić o tym szablonie. Chyba jest dobry. Niestety, nie umiałam dopasować tu żadnych stock'ów. 

Dla: FEJA


Podgląd | Pobierz

Chciałaś coś mrocznego, lecz nie krwawego - coś a'la z mojej poprzedniej notki. VOILA! Proszę bardzo.

Dla: MARY



Podgląd | Pobierz

Znowu coś granatowego. Nie chciałaś nic brązowego, a mi wszystko wychodziło na brązowo, więc dodałam taką koloryzację, która nam dała taki efekt. 

Dla: SAIKO



Podgląd | Pobierz

Niebiesko mi! Miało być seksownie (?!), chyba tak wyszło. Dobija mnie jednak brak polskich znaków w większości moich czcionek. 

Dla: SKARLLEX STYLINSON



Podgląd | Pobierz

Najcięższe z zamówień. Nie umiałam nic zrobić, w końcu jednak spięłam się i zrobiłam coś takiego. Jeśli nie będzie Ci się podobać, powiedz, a poprawię. ;)

Dla: CASSIE BLACK



Podgląd | Pobierz

Podoba mi się, choć jest dość proste. Jak dla mnie nie jest źle. 

SZABLON WOLNY:



Podgląd | Pobierz

Uwielbiam ten szablon. Chciałam go zachować dla siebie, ale postanowiłam go udostępnić dla Was. Może komuś się przyda, kto wie. :)

Jak się podobają szablony? Mam nadzieję, że chociaż jeden przypadł komuś do gustu. Jeszcze raz przepraszam za zwłokę. Resztę zamówień dodam w następnej notce. Życzę miłego wieczoru, 안녕히 가세요! 

15 komentarzy:

  1. O żesz w mordę! Opłacało się tyle czekać! Szablon jest po prostu przezajebisty, jeśli mogę sobie pozwolić na taki upust emocji! :D Już zmieniam! I dzięki, dzięki, dzięki za wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuje za wykonanie mojego zamówienia. Warto było czekać. :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam mały problem. Nie widać paska nawigacyjnego. Kombinowałam, ale nadal go nie widać. ;/

      Usuń
  3. Nie spodziewałam się szablonu tak szybko :)
    Szablon bardzo mi się podoba - jest właśnie taki prosty jak chciałam, ale mam pewien problem. On jest dla mnie za wąski. Z paskiem głównym moje posty wyglądają jak wiersze :) Nie jestem przyzwyczajona do takich wąskich szablonów, mogłabyś go rozszerzyć? Mam jeszcze problem ze stronami. Chciałabym, żeby były pod tym panem, a one wyskakują mi na nim i ledwo je widać :( Chciałabym jeszcze, żeby tło zamiast granatu, było jakieś oliwkowe albo jakieś z kolorów, które są na nagłówku. Dałoby się tak zrobić? :)
    Proszę o odpowiedź czy da się tak zrobić :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo wiesz co ten granat jest jednak ładny, taki klasyczny xD
      Bardzo bym jednak prosiła o rozszerzenie i poradę, co powinnam zrobić z tą listą, żeby była pod nagłówkiem :)

      Usuń
    2. Postaram się coś z tym zrobić, muszę tylko trochę pokombinować, że się tak kolokwialnie wyrażę. :) Co nie zmienia faktu, iż cieszę się, że Ci się podoba. Postaram się coś zrobić.

      Usuń
    3. Bardzo mi się podoba :) Na początku ten granat mnie troszkę przeraził, ale im dłużej patrzyłam na ten szablon, tym bardziej mi się podobał. Jest fantastyczny, dawno mój blog nie wyglądał tak ładnie :)
      Jeszcze raz dziękuję i będę cierpliwie czekać na poszerzoną część :)
      Miłego dnia :)

      Usuń
  4. SCHOOL NIGHTMARE

    "Jedna noc potrafi całkowicie zmienić ludzkie życie.
    Czy potrafisz wyobrazić sobie, że ktoś w każdym momencie może zabić twoich przyjaciół lub Ciebie? Czy byłbyś wstanie poświęcić dla kogoś swoje życie?
    Cassandra, Daisy i Jasmine to trzy przyjaciółki, które nie spodziewały się, że szkolny bal w mgnieniu oka stanie się ich największym koszmarem.
    Nikt nie jest bezpieczny, a strach to uczcie, które towarzyszy każdemu. Trzeba być ostrożnym, gdyż nigdy nie wiadomo kto czai się za rogiem.
    Royal College uważało, że jest przygotowane na wszystkie okoliczności, jednak nikt nie sądził, że szkoła zostanie zaatakowana przez grupę uczniów, którzy doskonale zaplanowali swój zamach."
    zachęcam do odwiedzenia nowo powstałego bloga http://school-nightmare.blogspot.com/ ~ Cassie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :D Na początku byłam zaskoczona, że szablon jest szary bo raczej myślałam że zrobisz mi coś żywego, ale jak zobaczyłam go w pełni - jestem zadowolona! :) Zrobiłaś wszystko na czym mi zależało, za co bardzo ci dziekuje. I na szczęście nie z brązem! ;) Teraz już przekonałam sie do tej... szarości i podoba mi się, ale to głownie za sprawą grafiki, bo jest świetnie zgrana. Fajnie że wybrałaś to zdjęcie, bo jest super tutaj ;) No i napis znajduje sie w centrum i jest całkiem spoko podkreślony, wiec jest tak jak chciałam. DZiękuje jeszcze raz za podjecie się i wykonanie zamówienia! :) Robisz naprawdę dobre szablony, ale myśle że powinnaś robić więcej jakis jasnych, kontrastowych. Podoba mi sie zamówienie dla Cassie Black, jest ciekawie zrobione ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten szablon jest piękny! Właśnie taki jaki chciałam. Super umiejscowiłaś obrazek i dodałaś kolory. Bardzo podoba mi się też czcionka. Jednym słowem wszystko jest super! Dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Szablon ladny, szkoda, ze nie ma polskich znakow w szablonie, ale coz :) Rozumiem, gdyz ja mam ten sam problem u sb :)
    Dziekuje bardzo! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz dość szukania zdjęć i sesji, które będą odpowiadać Twoim wymaganiom? Dobrze trafiłeś! My znajdziemy je za Ciebie. http://sesyjkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten wolny jest taki śliczny :3 gdybym miała blog to bym go ustawiła, nawet gdyby nie pasował! Te z Draco i Harrym, z Jaredem, dla Feja i ostatni z zamówień są cudne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za wykonanie szablonu. Bardzo mi się podoba. Nawet sobie takiego nie wyobrażałam. Jeszcze raz dziękuję za Draco i Harry`ego : 3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonany przez Bium